· 

Een wijsheid en goede wensen voor 2024

 

 

Een wijsheid en goede wensen voor 2024

 

Sometimes you have to

let go of the picture of what you

thought it would be like and learn

to find joy in the story you

are actually living 

 

Rachel Marie Martin 

 

Ik las deze woorden van Rachel Martin en ik weet dat ik de afgelopen vier jaar geworsteld heb, en soms nog, met deze wijsheid. Langzaam besefte ik dat het leven zo wat makkelijker gaat. In dat nieuwe, andere leven, kijk ik meer naar de kleine dingen in het leven, die juist geluk geven.

 

Ik wens mijn bloglezers 

 

G e l u k k i g  N i e u w j a a r 

met veel mooie geluksmomenten 

in jullie leven

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Karin (zondag, 31 december 2023 20:21)

    Wat een mooie wijsheid Madelon en heel erg waar.. geniet van de kleine dingen, vaak de grootste geluksmomenten. Veel liefde, gezondheid en geluk wens ik jou, tot gauw XX

  • #2

    Paquerette (maandag, 01 januari 2024 08:20)

    Wijsheid hoef ik je niet toe te wensen, die is er al volop. Innerlijk geluk is soms iets wat is, komt en gaat. Dat is leven. Dank voor de fijne avond van liefde en geluk die we laatst hadden met elkaar. Op naar een fijn jaar 2024. Ik blijf je reflectie en inspiratie graag volgen. X

  • #3

    Marco Derksen (dinsdag, 02 januari 2024 09:46)

    Ja, is wijsheid. Als iets niet gaat zoals verwacht...dan is het altijd even schakelen om te wennen aan de situatie zoals die wel is...
    Wel een wijsheid die een kanttekening of aanvulling behoeft voor zij die geplaagd worden door eigenschappen in autistisch spectrum denk ik:-)